Sverige är ett regnigt land!

Regn och russk, regn och russk!

När tar det slut igentlien? En sak jag har märkt här i gbg är att det alltid blåser! givet vis inte lika mycket som det kan göra i ulricehamn. men det blåser alltid lite mer än normalt. det är inte hela världen med tanke på att det oftast är finare väder här än i u-hamn, men ändå! En annan sak som jag märkt som inte är okej är att det blåser sjukt mycket mer när det regnar och man ska fälla upp sitt parraply! det är som att vädret vill att man ska bli blöt o eländig när det väl regnar ^^ men jag vet inte.. kanske, kanske inte!
Var och kollade på de nya kontoret idag. Det tog ett tag för mig att hitta dit haha!! jag gick över samma väg 3 gånger innan jag fatta vilket håll jag skulle över till ^^
snacka om bonna tös i Göteborg HAHAH!!
I alla fall så var det mycket finare än de gamla kontoret, men det hade inte kommit så mycket möbler eller liknande. men det nödvändigaste fanns där PERFEKT!
Direkt när vi kom till kontoret ville Anna kuta ner och köpa sin lunch. hon fick för sig att hon skulle käka sushi haha!! FY FAAN säger jag bara, va äckligt det luktar när man är inne på en sån  resturang! man blir verkligen inte sugen. MEN MEN nu var det inte detta jag skulle nämna om sushibaren. För det första fanns det typ 2 st av dem inom loppet av 5 meter på samma gata  hahah! ganska tokigt och båda hade jätte löjliga namn. De va så konstiga att Anna faktiskt blev orolig om hon verkligen skulle klara sig undan utan att få magsjuka hahah!!! inne på en av dessa resturanger blev vi bemötta av den suraste kinesiska-bitterfittan du kan tänka dig! inte nog med att de va en jätte jobbig stämmning inne på resturangen utan hon kunde inte prata svenska heller. hon slängde fram kvittot till anna och titta henne aldrig i ögonen! heeelt sjukt och att det skulle ta så lång tid att lägga 5 bitar sushi på en tallrik! Hjälp säger jag bara!... Maten var ialla fall god och anna spillde soya överallt! xD på papper på kläderna, på hennes böcket, på bänken, golvet osv! jag kan inte beskriva hur kladdigt det va.
Sen hjälpte jag även anna med massa grejer hon va tvungen att göra under dagen. det va ganska kul. Hon tycker att det hade varit kul om jag med blev Admenistratör xD så slipper hon sitta inne själv! xD
hon e för tokig ^^
Jag gillar Anna! inget taskigt menat mot någon annan på kontoret men jag gillar verkligen Anna liite mer ^^ hon är naturlig att prata med.

nu är jag VRÅLHUNGRIG!!! ska kila över till pingu och patric och käka lite mat =)

vi kanske hörs senare malin! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?