Teen mom på MTV är sjuuukt bra ! :D

Hallå i stugan!

Malin har inte skrivit på ett tag. Antar att hon har fullt upp med att passa barn ;-)

på tal om barn!
jag har inte passat barn, men har heeeeela dagen legat och nött teen mom mellan varven. :D
bortsätt från det så har jag varit hemma och pillat lite.. jag har diskat upp all disk förutom de stora grytorna i alla fall ^^ tvättat 3 maskiner med tvätt inför flytten. försökt ringa tillbaka till ett jobb som ringt mig tidigare idag.. jag ringde nog 6 gånger men de svara aldrig. så jag får ringa en gång till i mon men vi får se. 
sen fick jag ett samtal. det var en man i telefonen men jag hörde inte vad han sa.. han kändes jätte skumm! det visade sig att det va en "blatte" som ringt ang de jobbet jag sökt på ett gatukök på kvällar. han ville att jag skulle jobba på helgerna mellan 23-06 på morgonen. det känns lite sådär. han skulle ringa till ett par andra och sen bestämma sig. jag tror inte jag fick det. vilket va ganska tur. jag vill nog ha ett lite mer normalt jobb xD!!!!

i morgon ska jag till läkaren och morsan ska kika förbi. kanske man kan ta en fika.. dock har jag inga pengar att ta mig hem igen :S det är lite panik.....!
ska snacka med mamma senare och fråga om hon kan hjälpa mig.
Antingen i morgon eller i övermorgon ska jag faktiskt till jobbet och säga upp mig. så är det bara. det är inte okej att..

Det känns som att det kommer göra mig mycket gladare.. jag orkar inte med att sitta o sura hemma... då kommer jag kunna söka utan att ha dåligt samvete..

NU ska jag gå och käka lite glass! :D och sen gå in på en sida till ett bemanningsföretag som heter kelly service ;-)

Kommentarer
Postat av: Malin

jag har verkligen inte fullt upp.. men det händer ingenting så finns inget att skriva om hihi ;)

2010-11-15 / 22:05:08

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?