kvällen hos Catrin och Niclas! :D

TJA Malin "snygg" Jensen! ;D
skrev inte mycket igår och det va bara för att jag blev hämtad av Catrin så fort jag kom tillbaka till gbg och sen sov vi över hemma hos dem. Nu är jag hemma och ska berätta om igår! du kommer ju säkert skratta ;-)
men först svara på kommentarer <3

1. okej malin TUR att du kan ladda ner andra svenska program i alla fall :D som tur! <3 men du kan väl gå in på typ - svt.se och titta på svtplay eller?

2. Kusin Therese har ramlati trappan xD har du tråkigt? ;)

Så! jag ska börja med att säga att det är tråkigt att jag inte har några bilder från gårdagens bravader för den här bebisen! OJ OJ OJ! så söööt han äääääärrrr!!! men men vi börjar med borås!

jag tog ju sprutor igår som vanligt. men det va ändå inte som vanligt för igår pumpa läkaren i mig både pollen och grässpruta :O helt galet med tanke på att jag mådde dåligt när jag bara fått gräs innan. nu har jag bulor på båda armarna och har blivit uppmanad att ta allergitablett varje dag! knepigt!!! dock är jag fortfarande så trött så jag hade kunnat somna... när jag skulle hem från läkaren var det givetvis inga bussar som gick så jag fick vänta en timma. skulle ta bussen ner till södratorget! fick skäll av bussTANTEN som satt där framme för att jag gick på bussen där bak! osv!
när jag skulle ta bussen till gbg va det FÖR mycket folk från borås som skulle med.. det fick seriöst komma 5 extrabussar.. så mycket folk är det nästan jämt som ska till gbg och ändå sätter de inte in fler busstider!!! blir knäpp!!!

Catrin o hugo kom och hämta mig vid busshållplatsen. vi skulle åka och handla och sen dra hem till henne. på vägen hem börja hugo gråta.. han slutade inte, han va jätte ledsen och blev bara värre och värre och värre och värre! vi fick stanna för att se vad det var. som vi trodde hade han bajsat. men inte lite. utan JÄVLIGT MYCKET!! så där stod vi på kundparkeringen vid någon jädra affär för att byta blöja xD när han börja bli ren börja han skratta igen xD!!
sen kunde vi åka hem igen. vi satte oss och kolla på Hachiko medans Catrin amma och fick Hugo att somna.

Grabbarna kom några timmar efter och lagade lite mat. Under tiden fick catrin byta blöja på bajsiga Hugo ;-) jag var i köket under denna tiden... då ropar catrin från tvrummet "Eliiin kan du komma och hålla koll på Hugo jag måste kuta och fixa en sak." jag går så klart in och ser hugo ligga där med snoppen i vädret léndes. givetvis kunde jag inte motstå och gå fram till honom och busa lite.. (Den lömska ungen!!!! -.-) jag visste redan vad som skulle hände när jag gick dit igentligen. jag hade det i bakhuvudet. men förträngde det. så klart börjar han kissa. PÅ MIG  på mattan.. kiss överallt och han bara skratta! jag börja gapflabba hahaha Catrin kommer in och börjar skratta! sen skrattar alla åt vad som precis hände. tydligen såg det ganska kul ut! xD så nu är jag offecielt hans egendom ;-)

senare skulle hugo badas och Catrin hade råkat få vattnet lite för varmt så när Niclas hade stoppat ner honom till midjan blev han knallröd och börja lipa... men det va inte så farligt för så fort de tog upp honom börja han skratta igen. efter badet fick hugo sova och vi andra satte oss och kolla på serien solsidan.. gud va vi skratta :D detta var vad våran kväll bestod av. den va jätte mysig och go. vi baaara slappa :D

idag kanske jag ska klippa mig lite och eventuellt så kommer jag och patric dra till Kenny o gänget för middag! :D så vi får se.. jag är fortfarande jätte jätte jätte trött!


Hur som! jag måste klippa mig snart! mitt hår är jätte slitet. jätte jätte slitet verkligen. så jag får väl göra det idag. jag hoppas att min lön blir lite större än vad jag tror denna månaden så att jag kan gå till frissan och färga håret lite !! :D det hade varit underbart!!!!!!!! <3 håll tummarna för mitt hår malin ;-)


har din lille knodd gjort nått tokigt än? och vad heter han? det kan du säkert skriva på din blogg :D<3
Kommentarer
Postat av: Malin

tja elin " snygg" rosell!!

Åååh ditt låååånga fina hår! klipp inte av det för mycket!

lillkillen heter Zachary men kallas för Zach :)

Och han har inte gjort nått galet förutom att han skriker 24/7 . han är verkligen inget lyckligt barn =/

2010-11-13 / 23:14:13

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?