Fredag före Torsdag? - PENSIONÄRS JÄVLAR!

Tjohooo!!

svarar på Kommentarer:

1: Agnes - haha ja man får verkligen se mannen på spårvagnen som en rolig grej.. dock hade det varit mer roligt om han inte hade bott i samma område jag bor i. DET VÄRSTA SOM HÄNDE mig igår var att: (som jag förövrigt glömde säga igår) när jag satt på spårvagnen in till stan som tar runt 11 minuter så hoppade han på spårvagnen när vi hade åkt en hållplats!!! PANIIIIK!!! han titta på mig som fan, skit pinsamt så jag ringde patric för att vara "upptagen" om han skulle få för sig att komma över och snacka.. hållplatsen efter gick han av och under tiden kolla han på mig två gånger xD jätte jobbigt. räknar ner tills jag kan flytta nu ;)!!!

2: Malin - Jah!! fast jag gillar de två första bilderna, för de är fulare ;-).... jo kan fatta att du vill titta på det. men fan va sjukt att du inte kan kolla på svt! det är ju ändå internet eller? :O man tycker ju att det borde gå :S!! varför ka du inte ladda ner då? är det hårdare lag i usa eller har jag missat nått? xD

så nu kör vi!

idag är det Torsdag :D :D wohoooo!!!! det betyder att i mon är det Fredag! :D jag ska ta spruta i mon och det är ju mindre roligt men ändå! :D FREDA!!! fattar ni! :D i mon då alltså så är det mycket som händer! jag ska till läkaren som sagt! sen ska jag hoppa av i landvetter så kommer Catrin och hämtar mig, så ska vi handla, sen åker vi hem till henne och nickes hus och fixar lite! för i mon ska patric, niclas, catrin och jag ha fredagsmys och så hugo då förstås! :D det kommer bli såååå mysigt! :D så ska vi käka lite, säkert se nån film eller vad det kommer bli! jag ska försöka titta på Hugo så mycket som möjligt ;-) han är såååå söt!!! och mysig ^^
Det är vad som händer i mon i alla fall. eventuellt så sover vi över där. men det är inte bestämt än... okej?? nu börja jag inlägget med vad jag ska göra i mon och hoppa över vad som hände idag xD!!

IDAG!!!
så kom nicke och catrin med hugo deras lilla bebis på lite kaffe! sen åkte vi till ett ställe som heter mullan som ligger i mölndal där jag och nicklas drog på ett möte: att göra en lång historia kort - ett möte/föreläsning om hur man enkelt skulle kunna bygga upp sin ekonomi ungefär - En väldigt bra föreläsning som jag förmodligen kommer delta mer i! (Y) Patric och catrin tog en promenad med hugo medans vi var där.. de tyckte mötet tog så lång tid att de promenera hem till pingu som inte bor så långt där ifrån.. Så när jag och nicke va klara åkte vi dit.. det sluta med att vi kollade på lyxfällan där xD hejj och håå!!

PENSIONÄRS JÄVLAR!

idag såg jag på de nya programmet pensionärs jävlar... Jag hade sett den där roliga reklamen ni vet när det är två pensionärer som kör chicken race med sina rullatorer och skriker massa fula ord till varandra... Jag vet inte om det är jag som är efterbliven eller om det va fler som trodde som jag?? men jag trodde i alla fall att det va ett seriöst program som speglade pensionärernas liv likt som man skildrade livet på bödas kamping, en annan del av köping ullared och sån skit xD men nehe serru det va ett skämtprogram, lite likt ballar av stål fast där gamlingar gör bus på allmänheten och helt enkelt filmar deras reaktioner.. det var okej.. kanske inget jag kommer sitta och följa men kanske kika in på ibland och se :)


Patric kom hem tidigt idag!!!! :D så vi kollade på film och myste lite - lagade mat tillsammans som jag skrev tidigare tror jag, städade.. Det va mysigt ^^   !! det är kul när vi gör lite grejer med varandra tycker jag.. det blir inte så mycket som många tror! man hinner liksom inte.. det va annat när båda inte hade nått jobb xD


aja nu måste jag lägga mig snart.. ska upp tidigt i mon -.-' jaag har verkligen tröttnat nu !!

puss på dig malin! saknar dig <3
Kommentarer
Postat av: Malin

haha jaa klart det är internet men programmet är så nytt att det inte finns att ladda ner än :)

2010-11-12 / 05:54:11
Postat av: Therese

Kusin vitamin, alltid med ett flin, hon heter elin, o hon gav upp Ullis för Rosberg! HAHAHAHA

2010-11-12 / 08:51:36     URL: http://mirakelcharmtroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?