Trött

Jag har inte så mycket att säga...
mer än att jag är trött. jag är så trött så trött! men jag är för dum för att lägga mig. Varje gång jag är på väg eller tänker på det så kommer jag på nått annat jag ska göra istället...

heeela dagen har gått åt till att söka jobb. jag har sammanlagt skickat iväg mail till minst 25 st! har kollat igenom kanske 60 ^^
känner mig ganska duktig ändå... först förstod jag inte varför -eller hur för den delen- jag orkade det. men sen kom jag och tänka på hela situationen jag är i. jag är sjukt trött på den så det är inte konstigt att jag gör det nu...

just nu ligger jag och msn:ar med malin ^^vilket är jätte mysigt :D det gör jag med häldre än sover xD

puss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?