Testbild till nya bloggen och tjuvkik på nytt kontor! :D

NJAAAA! då komemr första testbilden Malin lilla ;-)

så här ungefär kommer headern se ut om jag får någon som kan hjälpa mig med det =) vad tycker du? den e lite för slarvigt gjord jag vet. men det är första "utkastet" som man kallar det hihi!



nu ska jag dra till Anna på jobbet och hänga med henne i de nya kontoret för att jag är så awsomee!

nepp, men jag vågar inte springa ute på gator och torg nu när jag ska ta spruta i mon så jag är inne och hjälper henne, håller henne sälskap =) + att jag är sjuukt nyfiken hur de nya kontoret ser ut :D :D ska se om jag kan sno en bild eller nått från det så att jag kan lägga upp :D

uppa skrev till mig innan att han ville följa min blogg hihi!
det är bara roligt!då känns det som man sitter och snackar skit med alla när man skriver istället :D det är väl det som gör att mina inlägg hädanefter kommer öka och även bli längre. för jag TJÖÖÖTAR så mööö!


haha puss och kram mina hjärtegryn!

föreste ni som söker jobb kan kuta in på hemsidan komet.se den är jätte bra om man vill söka jobb och få hjälp med att söka! skit enkel! :D
Kommentarer
Postat av: Malin

Gullig bild du har tänkt att ha! i miss you <3

2010-11-05 / 09:54:21

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?