TAGGA! för faan! flytt jue ;)

Börjar mitt inlägg med att svara malin på saker jag visste skulle komma! :D haha

1. neh tuur att du inte läser varje dag. man vet ju inte hur lite skit du har att göra xD

2. jah mest handlade det ju om bilfärden dit som va heeelt sjuuk xD bussen va sen, spårvagnen va sen. jag blev sen till landvetter. jag skulle tanka bilen jag fick låna. tanklocket fasta larmet gick på macken och vägrade sluta. när jag tankat visade bensinmätaren att jag inte tankat. snö överallt, ingen parkering i parkeringshuset. hade mäns och toan på sjukhuset funka inte xD (Y) typ så var det. xD - trodde inte du skulle orka läsa. men tänkte att ibland kan man ha en sån där skit dag. då man inte har nått att göra och vill hitta något man kan läsa =)

såååh! nu börjar inlägget! :D det kommer inte bli ett långt inlägg!

skrev nyss på face att jag skulle dra fram fryttlådorna! är ju själv hemma ikväll/natt för patric måste ju sova i landvetter som sagt. !!!! i mon smäller det!!! ååååh! jag längtar tills jag får komma in i den nya lägenheten igen!
så nu har jag världens bästa musik för tillfället som går på nrj! för tillfället har de exakt sån musik jag älskar här på!!! :D så underbart! innan va jag skitledsen för att patric skulle dra. jag har aldrig sovit här själv innan. men nu är jag så party!!! ska korka upp vinet snart med!!!


Va på synoptik idag på arbetsintervju för helger! :D jag hoppas HOPPAS HOPPAS att jag får det! jag behöver verkligen de jobbet! det skulle hjälpa mig så sjuuukt mycket i allt!!! mer pengar betyder - klar med lägenheten fortare - kan köpa kläder - kan köpa de vitaminerna jag behöver för att må bättre - kan LEVA och ha råd att åka hem till ulricehamn någon gång i mitt jävla liv xD

så håll tummarna! puss <3
Kommentarer
Postat av: Malin

Mycket bra sammanfattat!

När jag läste det tänkte jag : HAHAHAH ofta så här mycket dåligt kan hända på en dag xD känns som att det bara är du som råkar ut för sånt!?! :O



Jag håller verkligen tummarna på att du får jobbet!! :D :D :D :D

2010-11-27 / 04:34:16

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?