svar på malins frågor - planer för dagen

HAHAH MALIN! xD nu ska jag svara på dina fina söta kommentarer.. jag skriver massa inlägg om dagen för jag har astråkigt så missa inteeeee! hoppas inte du missa balbilderna heller :)

1. Spårvagnsraggaren va INTE snygg alls... han såg bara gammal ut och han verka inte ens va en person man vill umgås med. han ska åka själv till australien och ha semester i 2 månader SJÄLV vem gör det !?

2. LA Gigolo är han svin snygg i ja meeeeeeeen the killers :O OMG vet inte vilken som tar priset men wohoooo!!! jag dog många gånger vill jag lova.. där är han i alla fall en riktig karl.. i LA är han ju bara en bedragare som vill smita undan de jobbiga i livet.

3. Lägenheten är väl inte jätte jätte söt! xD det känns aldrig rent och det är alltid massa disk! xD ska verkligen bli gött att flytta måste jag säga :P funderar på hur man kan lägga upp videos här dock? vet du det malin?

min dag so far!

Jag vaknade kl 5 någonting av att patric sprang runt i lägenheten som en yr höna och skrek på mig att jag skulle vakna medans han packa ihop allt han skulle ha med sig och på sig till jobbet xD "upp upp!!" säger han... jag blev ju så klart sur.. han hade fan kommit hem lite efter 5 igår lagat mat ätit och somnat! sen sovit heeeeeeeeelllaaa kvällen och eheeeeeeeeeeeeeeeeeeeela natten!!! och så säger han till mig att gå upp! jag hade lagt mig på soffan i protest... hade jag hört honom snarka och där av inte kunnat somna hade jag nog knuffat ner honom från sängen och spottat på honom! xD så sur/ledsen var jag. men jag gick i alla fall och borstade tänderna (kl 05) i morse (Y) score på den ;-)!! och somna gött i sängen igen. den var förtfarande lite varm efter att patric använt den. mysiiiiigt!! sen somna jag. vaknade en halvtimma innan jag skulle sjukanmäla mig på jobbet. panik. hade inga pengar på mobilen så smsa och fråga om det va ok att göra så. DET VA DET INTE xD ävn om de vet att jag är hemma och skulle ringa... skit samma.. jag fick jagat upp en telefon hemma i lägenheten som jag kunde ringa på.
sen somnade jag INTE OM! eller jag försökte men det va svårt. så jag gick upp för att käka frukost.... jag hitta en sockerkaka som fick bli min xD sen mådde jag dåligt för att jag käka så onyttigt i början av dagen... så jag koka kaffe och tog en ostmacka!
sen läste jag malins blogg :D

Planerna för idag är som vanligt nu för tiden: JÄÄÄVLIGT TRÅKIGA!!! i alla fall för er att läsa :S

jag ska väl försöka söka lite jobb. Måsste nog hitta nått annat lugnare jobb som jag kan utföra. kan inte jobba me det jag göra!!! funkar inte! inte som läget är nu... i alla fall.. sen ska jag göra en fin liten video till malin som jag ska försöka klistra upp här på bloggen.. hur det nu ska gå?
sen ska jag antagligen diska och städa.. kolla tvättid och va så pass duktig.. sen blir det en tripp in till stan till patrics pappa och hans fru FÖR ATT HÄMTA KONTRAKTEN PÅ DEN NYA LÄGENHETEN!!!!!!!!!!!!! piiiihiiiiii!!! :D:D:D:D 

det är inte långt kvar nu tills vi flyttar:  15 eller 16 dagar kvar bara :O jag tror jag måste börja packa xD

innan allt som står på shemat idag träder i kraft ska jag kolla på min andra halva av 70'talsfilmen en kärlekshistoria som va ganska mysig, väldigt svensk :)

pusseli puss!


åh just det malin! :D den där elinlåten va ganska bra :) fast jag kanske måste höra den några gånger för att känna sån där känsla som jag gör när jag hittar "mina" låtar.. den du sa va en typiskt dig låt va svin bra ju :O fast jag gillar just the way you are väldigt mycket :D han är sjukt fin tycker jag :D
Kommentarer
Postat av: MALIN

Jag får nog ta och kolla på the killers tror jag! :O

Kul att det bara är 15-16 dagar kvar!!!! WIIEEE!!

ja man kan lägga upp videos här! :) (tror jag) på samma sätt man lägger upp bilder typ. du kanske måste lägga upp dem på youtube först...



ja lyssna några gånger, den är ju en sån typisk feel good låt! typ " sommarkänsla låt" lyssna om och om igen!

2010-11-10 / 18:00:45

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?