stammis hos john blund!

Så nu har jag vart och stoppat om min TRÅKIGA, alltid SOVANDES pojkvän!!!

så, vad ska man säga om det??
vet inte... visst att han jobbar och jag int gör det. det är verkligen en sak som spelar in. visst att jag med måste sova i och med alla sprutor och all shit. men jag lyckas ju få den sömnen när han jobbar.

klart man blir trött av att jobba. Det förstår jag... men att sova så mycket hela tiden??!!! jag fattar inte det.. Han kan liksom inte komma hem, käka och sen sova i 5 timmar efter att ha fått en hel natts sömn och sen jobbat hela dagen och sen fortfarande vara lika trött som om han inte fått sova på flera dagar när jag väl väcker honom. det känns onormalt och jävligt tråkigt för min del xD jag förstår vad han menade när jag bara jobba och sov de första 2 veckorna på mitt jobb innan jag vande mig. jag känner mig sjuuuukt oälskad. men jag vet inte...
En sakn vet jag i alla fall och det är att Patric måste verkigen vara stammis hos john blund!
idag tänker jag inte diska för det gör jag i mon så jag har nått... har fått nys om en svensk 70'tals film som heter "En kärlekshistoria" Den verkar riktigt bra faktiskt så jag ska kika på den  i morgon :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?