Patric har mat i magen! <3

Tja världen! ^^ jag är så dum igentligen som sitter uppe nu när jag ska upp så tidigt i mon. men skit samma! bara jag kommer i tid så är allting årdnat där efter!

maten är undanplockad disken är nästan helt klar. patric är i säng och matlådor med NYLAGAD mat står klara i kylen åt honom.. varför? jo för han kommer inte för sig att laga det själv. "jsg skiter i det" "jag orkar inte"  "jag har inte tid" Att Patric mår bra är näst intill det viktigaste för mig. tro det eller ej, kalla mig dum.. jag vet inte! men jag blir så sur att han inte tar sin kost på mer alvar :O Vi har märkt att om patric inte äter riktig mat (Helst var 3e timma) helt seriöst alltså! så går han ner i vikt. blir jätte trött och orkar inte så mycket.. ! och ändå skiter han i att äta riktig frukost och jobbar en hel dag med fysisk ansträngning utan att käka nått vättigt :( idag tex hade han käkat en pommes talrik. och när vi kom till stan åt han 2 små sheeshamburgare ?! inget vettigt under hela dagen!? ine okej!!! han ger sig verkligen inte tid till att laga mat och äta det. så nu när vi får lön.. ska jag köpa vissa vitaminer, måltidsdrycker (kostersättning) och sån skit.. så att han får i sig nått! man kan inte gå hungrig hela dagarna. jag har märkt att en måltidsdryck och en ostmacka gör en propp mätt i flera timmar! och jag vet att patric vill gå upp i vikt... men va fan! man måste göra nått åt det med... aja skit samma. ska inte klaga ^^

den nya sesongen av Vampire Diaries har kommit ut :D sviiiiin braaaa :O såg första avsnittet nyss och måste bara se ett till innan jag lägger mig! så nu malin har du nått att göra ;) tvshack.cc eller tvduck.com (Y)

puss och kram skummbanan! <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?