oj oj oj vilken dag -.-

bloggi liii bloggi laaa lekande bananer! xD fy va ful jag är hahahahaha!!!

jag behöver verkligen fjanta till mig efter min dag jag har haft,, hjälp säger jag bara!!!!!

i morse så ringde jag läkaren för att säga att jag faktiskt inte hade råd att åka varken till eller hem ifrån borås. jag hade typ 20 kr! läkaren säger att jag måste komma annars är alla gånger jag gått där förjäves. det är jätte noga med när man tar sprutan och inte! :S så utan att veta om jag skulle lyckas ta mig till borås eller hem fixa jag iårdning mig för att dra till stan.. Det börjar med att jag går ut i bra tid för att inte behöva jekta till spårvagnen. när jag var lite mindre än 50 meter ifrån den och låt mig poengtera att det var 2 minuter kvar tills den skulle gå.. då går den!!!!! panik. det sluta med att jag fick ta den spårvagnen som kom efter som skulle va framme i stan fem minuter innan min buss skulle gå. gångavståndet mellan min spårvagn och bussen tar runt 7 minuter med alla röljus o allt. jag fick springa som en dåra!!! precis när jag hoppa på bussen så åkte den. vilken tur jag hade. jag blippa på mitt gbgkort som bara räcker till landvetter ungefär.. jag satte mig utan att bussgubben sa nått. vilken tur jag hade, annars hade jag inte kommit till läkaren alls. när jag va hos läkarn fråga han hur jag tog mig dit.. jag förklara för honom och han skratta ^^ sen fråga han hur jag skulle ta mig hem. Även där sa jag som det va. att jag inte visste.. jag hade inte en krona. Det sluta med att han lånade ut en 50 lapp till mig. såååå pinsamt men så snällt! dock fick jag tag i pappa så han hjälpte mig.. Jag kunde som tur va lämna tillbaka 50 lappen i lugn o ro medans han satt och käka lunch ^^ skrev även en lapp som tack för hjälpen ändå.

på vägen hem ringde en tjej från synsam eller om det va synobtik.. det kommer jag tyvärr inte ihåg. vilket är lite pinsamt. hur som hälst ska jag på intervju med henne och en till tjej på fredag. vi ska FIKA! ^^ jag har aldrig gjort det förr.. alltså en arbetsintervju över fika.. verkar grymmt! :D

när jag kom hem till gbg va jag jätte trött så jag la mig i soffan. dock ringde jag en annan tjej som ringt mig dagen innan angående ett jobb på nr upplysningen som anons säljare till företag. vet inte om jag är så intresserad. men ska i alla fall på intervju i mon.. det rullar på ganska bra här måste jag säga.. efter intervjun ska jag och patric till folksam och snacka försäkringar och samboavtal hihih!! såååå kul :D !! det börjar verkligen ta sig. snart ska vi ringa om adressändringen med. jag har redan börjat kolla på inredning som vi har börjat bestämma så det ska bli skit kul! har lite och göra dock men det löser sig!

på torsdag SKA JAG säga upp mig! faktiskt. det funkar inte.. det är bara dumt att dra ut på det... hälsan kommer först och så är det.! nu ska jag sova

tack och hej leverpastej <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?