lite skit bara......

TJAAA!! Malin!!1

förlåt att jag inte skrivit på fleeera dagar nu. men det är så mycket med flytten, pengar, jobbet och allt som är så jag känner att jag varken har tid, ork eller ro till att sätta mig och skriva nått som är värt att läsa, mina tankar eller om hur sjuuuuuuuuuuuuuukt underbart mitt nya jobb är ^^

det kommer sen. jag har skrivit lite i måndags som fortfarande inte är klart och som ligger som utkast. skrev om helgen som vart, dopet och första dagen på jobbet...
du får läsa det en annan dag helt änkelt :P

jag mår okej i alla fall. jag håller dock på att bli gråhårig angående flytten. hur mycket jag än älskar min mamma så TJATAR HON HÅÅÅL i huvudet på mig och den här jäkla flytten.. "jag har gamla kuddar du kan få, gamla gardiner som ser ut som långa kiltar till mönstret, skåp, tjockTV you name it!!! ALLLT lampor!!" visst okej jätte snällt men inte när jag bett henne respektera att jag inte vill ha massa skit som jag inte är säker på att jag kommer använda.  det är så jävla drygt!!! jag har försökt med allt men hon lyssnar inte. hon fattar. men hon vill inte lyssna :( hur ska jag kunna veta exakt vad jag behöver eller inte när jag bara varit i lägenheten i ca 9 min för en månad sedan?!!!! jag har sagt allt till henne har till och med sagt att jag är jätte stressad och inte alls mår bra som jag tycker och har sett fram emot att jag skulle göra....

aja skit samma snart är det flytt i alla fall. det kommer bli grymmt!!!

vad mer ska jag säga?! det är SVIIIIIIIIIIIIN kallt här. men till skillnad från dem hemma hos dig så har vi vinterdeck och kompetensen att sitta bakom ratten ;) "talar förstås om migsjälv" jag körde bil till läkaren igår. i snöstormen hahah ne.. men det va sjukt jobbigt väder. med snööö överallt!! detta är en liten historia i sig. då min dag igår inte klassas som en av de bättre dagarna i mitt liv. snarare tvärt om. för att göra en historia kort.. HMMM!? eller neeh! denna historian ska jag faan berätta ordentligt så att du kanska kan få dig ett gott skratt om jag lyckas skriva den bra xD  om man säger såhär ALLT som kunde gå fel den dagen gick fel. förutom att jag inte skadade mig som tur var :) eller bilen. alltså ingen olycka eller nått :P MEEEEN ÄNDÅ!!!

nästa inlägg kommer min bilfärd till borås.... <3 love you malin. saknar dig
saknar: Lena, Terre, Sara, Garnis, Agnes, Agi, uppa och ALLA ALLA!!!
 




såhär kan jag lova att jag känner.. jag mår faktiskt inte speciellt bra just nu.... men man måste få må dåligt för att må bra. så är det.. men men... jag längtar tills jag kommer iårdning i mitt liv. i migsjälv och i allt. jag är trots allt detta som händer mig nu (som jag verkligen inte orkar skriva här) världens lyckligaste tjej som har mitt egna lugn i stormen vid min sida varje dag! Patric är en person jag inte skulle kunna leva utan. En person jag inte VILL leva utan. han tillhör mitt hjärta för evigt det är nått som är säkert. <3

Kommentarer
Postat av: Angelica

SAKNAR DIG MED! <3

2010-11-25 / 06:27:22
Postat av: Malin

haha det är lungt elin, hänger inte här varje dag så känn ingen press med att skriva ofta :)

2010-11-25 / 22:56:22

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?