läkarbesök och jag älskar Indiska

Tja malin

Jag är så trött på att ta sprutor nu så jag tror jag spyr, och vi ska inte tala om alla bussfärder jag är tvungen att göra på grund av det! jag hatar bussar, HATAR!... jag kan inte jobba och jag orkar inte göra nått! allt blir bara fel av det.

men samtidigt som det är så himla jobbigt så vill jag inte byta ut dem mot något för jag behöver dem. jag har velat ta dem i typ 3 år så det var verkligen på tiden =)

 Garnis tvingade halvt ut mig på shoppingrunda idag hahah. även om jag inte orkade igentligen så kände jag att jag ville göra det för att det va så längesedan vi gjorde nått, så det va lika bra =)

Regnet bara öser ner och det blåser som faaaaan! rent ut sagt. guud! idag ska jag tända ljus och bara mysa ner mig. hoppas jag mår lite bättre i mon så jag orkar gå till jobbet och snacka med johny om min lön.


ooooff! just det :D jag har verkligen gottat mig idag - jag va inne på affären Indiska och kollade runt lite. jag ville ju inte gå där ifrån. de har sååååå mycket fina glas, muggar, taleikar, kuddar, dukar, Te, överkast, ljus, lyktor, gardiner you name it .- hur som hälst så va jag i himmelriket! allt va så färglatt och Elinaktigt :D hade jag haft pengar i det läget alltså hahahaha! lägenheten hade sett ut som en zigenarlya efter att jag vart i farten. så tack och lov för att man lider av pengabrist.. hahah det va nog första och sista gången jag kände mig tacksam över att va fattig xD

ne hörrö! hoppas du har det bra i USA och att det händer massa kul där nu :D är det finare/varmare än vad det är i sverige nu? kraam
Kommentarer
Postat av: Malin

haahah tjaa elin :D



jag längtar ( för din skull) tills du får pengar så du kan köpa allt fint du hittade på indiska!!! :D

Hälsa rosberg från mig så berättar jag om vädret på bloggen <3

2010-11-03 / 02:44:24     URL: http://glitterdream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?