Jobb eller inte jobb. Det är frågan?

Jobba? eller inte jobba?
detta är svårt men jag vet igentligen svaret INTE gå ut och gå hela dagen!! jag va ute och gick med patric igår och till och med det va jobbigt. vi givk i typ 5 minuter xD
jag kan nog gå ut och jobba lite. Men jag vill inte riskera att må skit dåligt i morgon när jag ska ta den högsta dosen av björk. Det är liksom ínte värt det. det är lika bra att ta det lugnt så det blir bra sen.
men med tanke på att man inte är på väg att "dö" liksom så känns det som att man är jätte lat och inte orkar något! fast jag kan hålla med om att man blir lat. klart man blir lat av att sitta hemma och sova hela tiden, klart man inte vill gå ut och gå i 6 timmar i ösregn eller blåst, eller bara ren kyla.. man orkar inte prestera, eller jag orkar inte prestera i de läget, inte om jag är så trött som jag är!
De svåraste är nog att få det att kännas okej....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?