Hon ska bli rik, rik, rik!

Tja!

Jag har räknat lite fint på min privata ekonomi!!! känner mig jätte glad! NOT!!!!

har jag tur så får jag 6000:- i lön det vet jag inte än. och får jag det så ska jag visa vad den ska gå till!!!!!!!!! det är heeelt sjukt!

min budget!

om jag får 6000:- i lön
måste jag betala

1500:- mat
2300:- hyra
600:- Garnis
1000:- patric
1000:- mamma

total = 5800:-


kvar till mig 200:- (Y) så jag kan nog inte åka till frissan eller köpa julklappar till min lillebror eller pappa eller garnis! eller patric! de där 200:- kommer få gå till att ta mig hem till Timmele och tillbaka till gbg runt jul!!! (Y)

blir faktiskt lite ledsen om jag ska vara ärlig.

hade jag fått sjukskriva mig så hade jag i alla fall fått ut lite pengar den här månaden.

igentligen är jag skyldig patric 4000:- och mamma 2000:- men det får jag betala av i omgångar

jag vet att man inte ska va offentlig med sin ekonomi. men jag känner att jag måste skriva det någon stans och få det ur mig! jag vill bara krypa ur skinnet och vara någon stans där jag inte behöver känna skuld.

känner mig ganska otillräklig =/

men jag kämpar på. sökte 27 jobb igår och hittills 2 idag. någon måste ju höra av sig och vilja ha mig.. eller?

Kommentarer
Postat av: Anton

Men vafan? :(

Att de ska behöva va så då... Kämpa på!! Sprutorna är väl klara snart eller?

2010-11-15 / 19:43:21     URL: http://antonrosell.bloggse

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?