Hejja hejja! här var man hurtig!!!

TJAAAA MALIIIIN! :D massa inlägg idag alltså :D

designen till bloggen är i full gång! det kommer bli en motsvarighet till dig din lilla Americaaanooo-brud ;-)

neh hahah vi får se! lite svenska flaggan och lite sån skit :D! den ofeciella bloggen från sverige is in the making xD

garnis åkte hem idag. vi försökte baka drömmar innan hon drog. (du vet sånna vita smiliga kakor xD ) bra beskrivning. aja i alla fall. de blev inte så bra- man skulle ha i hjortronsalt, men vi tog i vanligt salt... ingen bra ide xD det blev inte så gott...

Efter att Garnis dratt hem drog jag och Patric till pingu (patrics bästa kompis) du träffae nog honom på studenten. han va med där när vi sprang ut =)... Pingu hade massa disk så jag va snäll och stälde mig och diska lite, han fick en limpa sigg av mig o P i todog födelsedagspresent. Glad blev han och det va huvudsaken :D sen ringde jag farsan som köpt ett mobilt bredband i hopp om en billigare lösning och bättre nät.. men ack så sur han blev när han blivit lovad minst 10 mb och bara ligger på 3 hahah! pappa hade tittat förbi här i dagarna som jag tidigare skrev och sett disktornet på diskbänken jag och patric varit så "flitiga att bygga" han tog upp det idag igen och föreslog att en bänkdiskmaskin kanske är en bra investering till den nya lägenheten.. detta tror jag starkt på och ska kämpa för att får! diskmaskin in my heart säger jag bara! jag hatar att diska.. det tar en massa onödig tid xD

sen käkade vi pizza. fy jag är så trött på skräpmat så jag vet inte vart jag ska ta vägen!! 

vi kollade på film med - Black death eller va den hette ^^ den va INTE så bra som vi trodde. men den dög väll! det va för mycket slakt, blod och våld i den. så den ska du inte se. eller föresten, du gillar ju skräckfilmer så den kanske är okej... jag vet inte. du får avgöra själv. 
nu ska jag gå och lägga mig.. jag ska försöka jobba lite i mon. puss och kram skummbanan! <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?