filmkväll! :D

TJA MALIIINN!!! det är massa inlägg nedanför här med bilder från balen och bilder på lägenheten :D bara att titta vet du ;-) puss puss

Idag har varit en riktig filmdag för mig ^^
eller filmdag och filmdag xD - förr när man gick i skolan så var en filmdag likamed att man plöjde igenom minst 5 filmer. idag har det bara varit två. MEEEN så bra de varit :D

först tittade jag på Killers med Ashton Kutcher och herine Heigl skit bra :D

sen fick jag Kutcher noja så jag såg även filmen Spread eller LA Gigolo :D också jätte bra !!! han ör ju inte ful att titta på heller..
jag har verkigen märkt att jag ÄLSKAR honom när han gör seriösa filmer.. jag menar GUUUD!!! så snygg kropp, sååå manlig han verkar... så allt!! xD han kanske kan bli efterträdaren efter Heath Ledger????!!!


TROR INTE DET!!!! xD

men ändå ! :D jävligt nära kommer han komma i alla fall!

igår kikade jag och patric på Resident Evil: Afterlife OJ OJ OJ!! den va grym.. men dock inte riktigt lika bra som de andra filmerna.. den va lite väl tunn eller vad man ska säga.. inte alls lika hård som de förra. i den nya va det mer efekter.. de hade tagit dessa "levande döda" ett steg längre. kändes som de hade satsat på det mer än att lyfta fram allt de andra.. folk dog hej vilt.. föööööör lätt.. precis som folk dör i skräckfilmer ni vet. oftast handlar det bara om att folk dör xD så va tyvärr fallet. men filmen var klart godkänd :)

får väl se om jag kan hitta någon mer film med tanke på att patric sover bort all sin lediga tid jämt! skulle inte förvåna mig om han sover ända till kl ringer i morgon... han la sig runt sju typ xD han kanske är en sån person som måste sova i mellan 10 - 12 timmar för att må bra????! kanske...
Kommentarer
Postat av: Malin

I La.Gigolo är han sjukt jävla het!!!

Kommer du inte ihåg i skolan när jag berättade om denna filmen?! och du har inte sett den förrän nu!? herregud.!!! he's smoken hooot!

2010-11-10 / 08:43:05

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?