hej då bloggen hej hej USA malin :D

Japp gott folk! nu har malin påbörjat sin efterlängtade resa till " Det stora landet" Woouuu! xD

och jag har lovat henne att skriva i min sketena lilla blogg VARJE DAG! och skriva till henne så hon får höra all skit som händer här i sverige! jag har även lovat att göra om den så att den faktiskt är tillägnad henne och uppdatera bloggen så att man kan lägga upp videoinlägg. hur man gör det kommer bli fett svårt att förstå sig på xD hahah!

men men ! kl 22 ikväll svensk tid ska malin vara framme i sitt hotellrum och då slänga upp datan och logga in på face där vi alla sitter och väntar på henne :D
ingen är ledsen längre nästan. bara glada för hennes skull! :D det är sjukt va allt kan vända så :D och det är bra för man orkar ju inte va ledsen hela tiden!

så bye bye min lilla blogg framsida och hej hej den nya som jag fortfarande inte vet hur jag ska fixa ! men det löser jag :D

Kommentarer
Postat av: Malin

hejhej sverige elin! :D

ni är så goa som satt och vänta på mig!!! nu har jag äntligen massa tid så nu ska jag uppdatera om dagen! <3

2010-11-02 / 01:03:19     URL: http://glitterdream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?