Aj min naaaageeeel!!! xD

just deeeet!!! :O måste berätta att jag paja min nagel idag. hahah!! jag låter så töntig nu men det va faktiskt hemskt!!!! på väg upp för trapportna till Pingus lägenhet vet jag inte riktigt vad jag lyckas göra med handen men hur som, så sog jag i den i staketet som är upp för trappan! vad händer? jo, min långa långa låååånga nagel som jag har sparat i säkert en månad (kanske mer) långfingret på vänster hand GÅR AV!!!!! och inte bara går av så där irriterande som det brukar. istället går den av på halva fingret!!!!!!!! eller om du fattar halva nageln alltså. helt sjuukt och fy i hälvete va ont det gjorde / gör!!! jag börja nästan gråta. kalla mig tönt!! men AJ!!! så som tur va så gick den inte av så illa att nageln ramla av helt utan den är lös men sitter som tur va kvar på fingret. jag tryckte kvar den stenhårt! sen snodde jag ett ploster av pingu och nu sitter jag här. sårad kom jag tillbax från stird ;)

puss på dig malin <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?