Orustmys

HEJ! :D

ja, jag vet klockan är jätte mycket. men jag känner bara att jag e tvungen att skriva nått. och jag har varit så himla trött sen jag åkte från orust i dag. jag körde hem och upptäkte att vi har en farthållare på bilen. det blev riktigt mys att köra när man bara behövde styra i princip. och hjälp vad trött man blev :S men jag klara mig från att bli för trött som tur var. jag körde även hem min mys i dag. det var tugnt =/
nu när man varit med honom hela helgen blir det en väldigt konstig kännsla själv. oooh! jag skulle kunna vänja mig vid det, att aldrig behöva lämna honom. det kan jag säga dig. Det är så anorlunda med honom. vi är som en enda massa. vi tänker samma, gör samma, tycker samma. oftast, och de gånger som vi inte varit överens så är båda sånna att vi vill veta hur den andre tänker och sen accepterar man va den andra tycker! jag vet inte. men jag kan verkligen vara mig. Missförstå mig inte. jag är alltid mig själv. Men det jag menar är att om man umgås med någon och man till exempel inte vill åka till kjosken och köpa glass eller vill lyssna på den 30 minuter långa klagan som en person har att säga. så gör man det ändå och lotsas vara intresserad och trevlig för att det e änklast så eller liknande. Så är det inte med honom. säger jag till honom att jag tillexempel vill gå ut på en promenad och han vill det med. så brukar vi oftast vara på samma nivå. vi behöver inte va "trevliga" utan allt kommer naturligt. det är som en dragningskraft. det är som att vara med sig själv på något sätt- jag har aldrig känt såhär förut och kan inte riktigt sätta fingret på det men jag gillar det! - mycket!!!

mamma berättade för mig att jag för tre år sedan hade berättat för henne efter att jag träffat honom första gågen att jag sagt "mamma! denna killen ska jag känna. jag ska ha honom i mitt liv. det känner jag på mig. jag vet inte vad det är men nått är det" det tycker jag är ganska kul att veta ändå och nu är det han och jag!

Fick även reda på i helgen att mamma o pappa öppnade en bar i thailand när de va där några månader innan mamma blev gravid med mig :D det hade hon inte berättat för mig innan så det va väldigt kul. och jag va en olycka hahahah!!! vilket va lite kul o höra. eller jag var inte planerad kanske man ska säga. baren hette the blues brothers bar

ne ghuuud förlåt för att det blev sveriges sämsta blogg idag men jag e sååååå jätte trött nu och skriver tokigt... jag får skriva om varje mening typ haahah!! ja ja, vi kanske hörs om nång dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?