näst sista dagen

Sitter i skolan. Det är näst sista lektionen någonsin för mig =O känns helt galet. vi ska titta på våra examensfilmer som vi lämnade in i måndags. Katona tyckte min film var MVG! (oförståligt) och jag som bara gjorde lite allt efter som. hahah ^^ eller ja. jag tänkte ju igenom allt och så innan jag filmade.

Snart är det studenten på G! ska bli kanon kul. regnar det inte kanske den får 10 solar av 5 hahah xD

ne... ville bara skriva ner något här i dag eftersom det e näst sista dagen... vi håller även på att filma lite smått och så nu så vi kanske får ihop en film till innan vi slutligen lägger upp studentfilmen :D

i dag va det balmöte "vett och etikett" vi fick dansa vals och lära oss hur vi skulle gå o hålla o så.. men nu e jag kissnödig och ska snart¨åka hem och titta på ett sött litet medelande jag fått av en mycket speciell person som ligger på min säng hihih!! bye <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?