Onödigt!

ÅÅÅÅHHHHH!!
jag orkar inte med att höra folk klaga onödigt mycket!!
jag blir så jävla irriterad på sånt och det ska jag inte behöva bli. jag kan bli så mycket annat bättre istället. orkar inte vara sur och arg för det tycker jag inte om att vara !!!
Människor som BARA är intresserade av att prata om sig själv och dens problem den lever med varje jävla dag är inte ett dugg intressant för mig! det handlar om inställning till livet och sig själv det handlar inte om nått annat! så jag orkar fan inte ta det med vissa varje jävla dag! tro fan att man håller sig borta!
Sen är det i och för sig jävligt synd om dem som inte lärt sig att man faktiskt i många fall kan välja om man vill må bra eller dåligt. om man vill jobba med sig själv på de punkter som man är dålig på och förbättre dem eller om man häldre lägger tid på att KLAGA! hela jävla tien på hur jobbigt deras liv är och hur irriterande andra personer är som ställer krav som igentligen är nödvändiga för den personen att göra om den vill uppnå sina mål!
jag orkar inte med sånt! det gör mig irriterad som fan och som jag sa så vill jag inte vara irriterad i onödan.
Folk som tar min energi!!! snor mina egna krafter som jag kunnat lägga på nått mycket bättre. som att kankse vara extra trevlig mot en annan kambrat eller gå ut och uppskatta vädret som det är istället för att sitta inne o ta nån annan skit. folk som tar min possitiva energi och omvandlar den till något dåligt! NEJ FY FAN!! det vill jag inte ens ha i mitt liv!
Men ändå så finns det där! fy fan!
MEN! nu ska jag inte vara sån för sånna människor finns överallt och det kommer jag aldrig kunna komma undan. jag måste bara lära mig hur jag ska hantera det på de bästa sättet för mig och dessa personer som jag inte orkar med.
Ha det bra för nu ska jag ner o måla i pappas kök<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?