Remember me

TJOOOBROOO!

Jag var med Garnis i gbg och såg Remember me igår. och jag säger då det.. J**** va bra den va :O
alltså det var en helt vanlig dramafilm men slutet i filmen var helt oväntat och gjorde filmen riktigt tung när man tänkte igenom den. Den var riktigt bra gjord. Nu säger jag inte allt detta för att Robert Pattinson var med i filmen. Men visst gjorde det väldigt mycket att han var med. Men även om hans roll hade spelats av någon annan så hade filmen varit lika bra! så alla som gillar drama och filmer där man får följa en persons inre resa och hur saker och ting tar sina vändningar ska se denna filmen..  pierce brosnan var även med i filmen. han hade en liten udda roll för att vara han, man tyckte inte riktigt om honom i filmen. han spelade RP pappa =)

ja ja... nu ska jag inte sitta här o tjöta i evigheter.. men denna filmen hade jag nog kunnat se igen. frågan är om den kommer vara lika bra då? ... det märker vi xD
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?