Överskattad!

Studenten!

alla säger att studenten är så härlig att det är de bästa med sina 19 år och att man får bli "vuxen"
Att man slipper skolan och att livet är gött!

Jag säger att studenten är överskattad! Jag har aldrig känt sån här stress med varken skolan angående inlämningar, prov tentor! inte hemma och inte ekonomiskt förens nu! JAG TROR JAG DÖR! det är inte kul längre. Det är utgifter efter utgiftre och alla mina pengar som jag sparat ihop gick ju till mitt körkort för ett halvårsedan. Jag blir knäpp!
Visst studenten är underbar när dagen väl kommer då du står där på trappan och känner. "Äntligen" men det är fan ingen som talar om studentens baksida. Den är det ingen som talar om. Tror dock att man glömmer av allt de jobbiga före studenten när man väl är klar. det blir liksom värt det på något sätt.. Så jag ska väll inte klaga. Men det är jobbigt! jag tänker inte rabbla upp allt som är nu men det är mycket, för mycket och jag mår dåligt av att be folk om hjälp. men jag kan inte göra nåhot åt det, jag måste ha hjälp från föräldrarna och det är väl inte mer än rätt av dem att hjälpa mig. men när man måste höra en 15 minuters lång klagan om alla deras både ekonomiska problem och andra ONÖDIGA personliga problem så är det fan inte kul!!! Och när man känner att ens förälder inte vill hjälpa en med att betala för tillfället är det vääääldigt svårt att fråga med... Brorsan tabbar sig som vanligt i feeeel tillfälle och det får man ju med försöka lösa.. men det e lugnt..så klart! <3
dock blir det lite jobbigt nu när man har så mycket o lösa själv!
Aja Hoppas fan inte att det regnar på min student!!!! då vet jag inte vad jag gör! då tänker jag fan sätta mig och kissar på Utspringet!!!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?