Bättre i dag.

Hej!
Allt känns bättre idag och jag har fått gjort det mästa av allt jag hade planerat idag. Det känns skönt. Min Älskling är förkyld. han somna jämte mig på min arm. han kurade ihop sig där och somna så sött. sen börja han snarka (Teo)... Sen gick han och käka.. nu ligger han i storarummet ^^
Jag har inte klippt filmen idag som jag hade tänkt. Men jag vågar inte idag haha ^^ är orolig för att jag ska märka hur dåligt allt är gjort och att det inte går att använda. Vill inte må dåligt igen.. Det räcker redan med det som va igår och om det bara var tillfälligt så är ingen gladare än jag.
Men nu är jag jätte trött. Känns som jag kommer somna när som helst. det märks att jag har varit ute 2 dagar i rad. Fan va det tar på en =/... i mon ska jag och Garnis till gbg och fota oss på modellab. Hoppas inte jag blir lika dålig som förra gången vi åkte till gbg. fy =/ fick feber o ont i halsen, blev helt matt och allmänt sjuklig... Men vi hoppas att det inte blir jobbigt =) aja nu ska jag gå o borsta tänderna, lägga mig i sängen och slänga iväg några sms till mina pojkar o flickor
natti <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?