Spytt som en kalv

E sjuk!
men det e bättre nu.. vakna i går morse och mådde jätte illa... spydde hela dagen - åt inte någotning alls förens kl 23 på kvällen då kunde jag pilla i mig 4 skorpor xD känns bra. var lös i magen med.. trodde först jag hade fått vinterkräksjukan men nu vet jag inte längre. För i dag har jag inte spytt nått. bara mått illa och haft ont i magen, huvudverk och grejer. igår hade jag faktiskt 39,1 g feber :S vilket inte e så bra! i dag har jag levlat fårn skorpor till kräm vilket känns jätte skönt. så i morgon hoppas jag på att få äta lite riktig mat och komma igång med mitt liv. vill kunna gå till skolan på fredag i alla fall :)
aja tänkte bara uppdatera lite..

orsaken till att jag mår dåligt var nog den där glassen som vi hade i frysen.. åt den även fast den såg dålig ut.. så går det när man e envis och dum och MÅSTE ha glass ^^
dumma mig =$

ska kolla på film nu. natti natti <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?