Mitt underbara lov väntar

Jag har kommit på att mina lack leggins är borta :O? vet inte vart de har tagit vägen xD kom på det nu... det är fan illa :( jag behöver dem och nu måste jag köpa nya :S


Mamma köpte vårtborttagningsplåster idag. så nu börjar min kur mot min förbasskade vårta!! die muther fucker die!!!!!
ligger i min säng hos pappa nu.. har fixat lite filmer som jag ska ha med mig till mamma sen.

Snack med kajsa innan idag.. så ska med henne till gbg på fredag och fota oss på en fotostudio. Hon ville det så man får ju ställa upp. det kommer nog bli jätte roligt :D
Sen e det ju lov snart, om bara några dagar faktiskt.. ska i alla fall säkert åka till grabbarna i gbg..
förhoppningavis träffar jag christian med ^^
och sen får jag väl se till o träffa kusin vitamin när jag ändå är i farten :P annars blir hon ledsen och det vill vi inte..
i mon kommer garnis hem till mig och sover förmodligen över till onsdag.. på torsdag lutar det åt att jag sover hos kajsa. :D <3
Malin har tjatat hål i huvudet på mig om att hon vill festa i helgen. med tanke på att det e påsk och så. men jag vill inte dricka. så hänger la på bara och dansar eller nått :) det går ju det med. blev så himla full sist så det vill vi inte göra om... vet dock inte vad som hände. blev bara jätte full på ett litet kick. drack inte ens mycket...

Måste komma igång med träningen igen nu efter sjukdommen! det blev ju inte av så som jag ville förra veckan.. va ju sjuk... men får hoppas att jag får tid för det i veckan. måste träna. annars kommer jag inte i min balklänning hahah!! den e lite för liten nu,.. men jag ska fan i den!!!

NE hööru bloggen..
nu ska jag åka hem och sova.. eller bara mysa ner mig i sänge o kolla film. har ju sovmorgon i mon så får se när jag går upp..
kram kram...

<3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?