Min älskling!! <3

Teo! han är min älskling! jag vet inte vad jag skulle göra utan honom... jag har saknat honom så sjuuukt jävla mycket nu under de veckor jag inte bott hemma... för först var jag ju i gbg hela lovet och sen bodde jag i brunn (hundvakt) i en vecka. Igår fick jag träffa min älskling<3 vi gosa jätte länge och sen la jag mig på golvet och han kom med. sen somnade vi jämte varandra när jag höll i hans tass ^^ sen vaknade jag en snabbis av att han satte sig upp och han satt och titta på mig xD tokig katt. sen la ha han sig på min mage och vi somna då med ^^ vakna av att mamma kom sen la han sig jämte mig. Nät Teodor spinner blir man riktigt lugn. Jag blir det i alla fall, och som jag saknat det spinnandet. jag vet jag vet jag tål inte katter jätte bra ^^ på våren och sommaren gör jag det inte alls. men det skiter jag i hihi! ^^ för jag älskar min katt! och jag skulle aldrog kunna med att inte gosa med honom bara för att en dum läkare sagt så eller för att jag börjar nysa.. ingen luktar som min teo heller! han luktar jätte gott!! och det kan man inte missa! neh nu ska jag gå ut i solen som lyser på den vita DUMMA snön som aldrig vill bort och så ska jag leka med min misse som gör mig till en bättre person varje dag <3

puuus!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?