FUCK IIIITTTT!!!!

Min dag har varit helt perfekt typ, förutom att jag varit trött.
Men nu?? gud, att det kan vända så =o jag känner mig helt nere!! givetvis så finns det ju vissa saker som kan förklara vrf, men det känns så konstigt att det kommer nu och inte för typ 1 vecka sedan... eller 2.

egentligen vill jag bara lipa sönder här på bloggen om allt som stör mig och gör mig ledsen. men jag tänker inte göra det. inte alls! livet är som det är och ibland är det fittigt o sunkigt och ibland har det sina ljusa stunder. det är så man får tänka. i mon blir det ännu mer plugg på svenka provet som är på fredag - undra om jag ens kommer klara det. det känns inte så :( men jag hoppas! på tisdag har jag historia prov och det e drygt för nu är det onsdag och jag har inte ens pluggat ett skiiit!! så fuck it. känns ju bara förnedrande att göra provet när man vet att det inte kommer gå. varför låta sig bli så ledsen och känna sig så dålig??
men man ska kämpa på! det är så man gör här! man ska vara stark, man ska inte visa att man mår dåligt på något för då klagar man och är en vek person. man ska hålla käften och bara låta saker gå BRA dem som slipper anstränga sig och får saker att bli bra är en perfekt kandidat för de perfekta samhället så som alla vill att det ska se ut.. fy faan vad jag hatar allt och alla ibland blääää! 

Im out 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?