att leta efter parkering är som att ställa sig i en lång kö till läkaren!

jag och Garnis var i borås idag för att titta när erik grönvall från idol sjöng. vi letade parkering i evigheter och de värsta va att vi HITTA en! :D
det var precis en kvinna som körde ut ur sin parkering så jag ställde mig och blinka för att visa alla att jag skulle in där. in från andra sidan av parkeringen kommer en bil körandes med 2 feta blattar i! :O och TAR min parkering! jag fick damp och börja tuta blev sur som fan och tänkte att han kanske skulle backa och låta mig ta parkeringen! jag va så arg! jag ville bara gå fram och skälla på honom. ända tills han titta på mig och öppna bildörren och sa nått åt mig hahaha! då blev jag 1 centimeter lång och körde vidare för att leta en ny parkering ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?