Slut

nu har jag gjort slut med viktor-- det funkade inte längre, så enkelt är det.. tråkigt dock..
igår alltså den 2e januari gjorde jag slut och i dag den 3e hade det varit vår 17 månaders dag.. Galet hur saker och ting kan sluta...
Efter att jag hade varit hos viktor drog jag hem och fixade mig lite. sen bar det av till terre för en girls night out i borås på utestället Puls. och guuuud va kul jag hade... Brudar! ni vet verkligen hur man får en på gladare tankar.. och tack alla verkligt underbara vänner som stöttar så himla mycket.. sjukt underbara, så tack tack och åter tack för att jag får turen att få ta del av eran vänskap.- <3


Im singel for the first time in one and a half yere ;-) hur stört det än låter så känns det sjönt..
jag har lite nya planer för mitt singel liv..
1. Jag ska äntligen få sluta med mina p-piller efter tre års användning^^
2. jag ska verkligen få bort mitt kärlekshull så att säga.. neh hehe! måste få tillbaka min gamla vikt igen..
3. ingenting är omöjligt
4. ha så jävla kul du bara kan
5. sattsa och skit i va alla andra tycker!!!
6. skaffa en tatuering eller ta hål i öronen xD

galet va? HAHAH!! Not. men det känns skönt att jag skulle kunna göra allt detta och mycket mycket mer. utan att ha någon annan än mig själv att ta hänsyn till. det är verkligen skönt...
nu ska jag dra. kram kram. <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?