Alexander skarsgård <3

TJAAAAAA! bloggen läget? :D
jag ska inte kalla dig för bloggen längre tror jag.. Det känns så vanligt..
jag ska döpa dig till något. Eller så skaffar jag bara en ny??
nehh ingen ny.. Fast jag skulle vilja byta namn på dig i så fall ^^ alltså om jag väl kom på ett namn som passa till dig.. jag har kommit på det. att man kanske borde kalla sin blogg för något speciellt, alltså ett riktigt namn: typ Jonas eller nått xD så känns det kanske lättare o skriva.. så allt så man tror att ingen vill veta, det skriver man här :D
Tänk att det ska va så lätt att va sååå himla smart ibland ;-)


Skit samma... får skriva nått vettigt ;)
Har vart singel i en månad och en dag nu. faktiskt riktigt gött ^^ behövde verkligen detta. känns helt galet, fast ibland saknar man någon att sova med, och aa ibland saknar man att säga massa fina saker till någon. det är väl det, har så mycket kärlek känns det som ^^ samtidigt som jag inte har tillräkligt för att ge mig in i ett nytt förhållande till exempel...
Jag måste må bra själv först. Det tar nog ett litet tag :) men jag är väldigt mån om mig själv just nu så jag har inget emot det :)...

eve o emil va hemma hos mig för några veckorsedan. tillsammans med terre o Garnis. vi kolla på första sesongen av True blood. och jävlar va bra den var. Alexander skarsgård är ju med i den. och förra veckan ladda jag hela andra sesongen.. Jag har inget annat att säga än FAAASSEEEN vilken het grabb. hade fan kunnat se honom varje dag... han e så jävla fin... fy fyfy!!!
ne nu ska vi inte bli för upphettsade här.. nu ska jag binda mig.. natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?