Till mina 4 bästa föräldrar jag någonsin haft ;) <3

Ja du världen det går frammåt.  idag mår jag inte dåligt. det gjorde jag i fredags så jag stanna hemma från jobbet. trodde jag skulle åka på en jobbig inflensa men jag klarade mig! *stolt* i mon blir det jobb det ska bli kul! :D

Idag kom mamma en sväng vilket va SÅÅÅÅ UNDERBART det är så gött när hon kommer. vill knappt att hon åker hem ^^... hon kom och lämnade lite grejer till lägenheten. så som morgonrock, tofflor, mm.. i går kom hon och håkan förbi lägenheten när vi inte var hemma och lämnade massa andra saker som vi behövde. bland annat min nya ommålade spegel! :D... mamma var här och fixa lite, pilla och dona.. vi drack kaffe och käka bulle och kladdkaka! <3 sen va hon tvungen att åka hem innan det blev mörkt.. (hon hatar att åka bil i mörker)

Pappa och maggan kom lite senare, med tallrika, bestick och mycket fina grejer! <3 de fick med kaffe, bulle ock kladdkaka. pappa hjälpte mig att hänga upp min spegel och mitt nyckelskåp på våra nedrans betongveggar ^^  vilket var tur! för jag hade måttat ut perfekt där spegeln skulle sitta (trodde jag) det visade ju sig att jag hade måttat fel med 5 centimeter. tur att pappa kom till undsättning ;) sen körde han till och med patric till jobbet, köpte mig en plaslgran <3 och köpte ett nytt lysrör till kökslampan <3 under tiden satt maggan och jag o tjata om allt och ingen och det var jätte mysigt. jag önska bara att jag kune få träffa pappa, mamma, håkan och maggan oftare och anton med förstoss.
jag blev riktigt ledsen när alla åkte hem för att jag inte visste när jag skulle få se dem igen. visst att jag ska åka hem på jul men ändå.  den är 19 dagar dit. det är lite drygt...

Jag ärlskar min mamma och pappa! jag älskar håkan och maggan med! faktiskt älskar jag dem lika mycket och nu när jag är så gammal som jag är. flyttat hemmifrån och allt annat. vuxit upp helt änkelt så är jag så sjukt lycklig över att jag har 4 föräldrar och inte 2!! nu när man är äldre och allt är okej utan drama och bråk så är jag jätte glad att jag har 4 st. visst kommer min mamma och pappa alltid komma före håkan och maggan men det är ju bara naturligt men håkan och maggan är älskade! sååå klart ;) <3
men men vill bara säga tack för att mina föräldrar / plastföräldrar älskar mig så mycket som de gör. "även om jag är som jag är" ;) HAHAH!!

älskar er och vill er bara väl så följ gärna med mig den 15 januari på mötet SNÄLLA!!! <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?