v 52 Tisdag! massa har hänt ^^

jahapp! jag skulle precis sätta mig här o klaga.. berätta om hur mycket jag vill hem till min sjuka pojkvän SOM ÄR SÅ JÄVLA SNYGG!!!!!!! o underbar o allt som jag någonsin skulle kunna tänka mig. han är mer än vad jag kunnat drömma om.. ^^.. hoppas han mår någorlunda bra när han vaknar i alla fall o att det inte blir värre. i morse va han såååååå söt när jag skulle gå till jobbet. han kura ihop sig, nära o hur gosigt som helst. sånt gör han faktiskt bara när han är sjuk men jag gillar det! det är alderless lagom ^^ !!

aja igår efter jobbet så drog jag som planerat ut på stan o handla kläder. jag skulle bara köpt en klänning till nyår när jag istället köpte ett par lackleggins, ett par guldiga jeans, en tunicka med blommor på, en lång grön silbylla top. ja jag vet att det låter fult haha man tänker bara på kläderna man har på sig på sibylla. men jag lovar den e snygg. sen köpte jag ett arband, ett halsband, ett par leggins med leopardmönster, en halvlång tunika/klänning jag vet inte vad man kallar det ^^ i svart, vit o grå leopardfärgat mönster. hmm? va köpte jag mer xD ne du det va nog allt :) men jag gillade faktiskt inte de guldiga jeansen så mycket. jag va väldigt osäker på dem i affären. det va därför jag drog med mig dem hem för o testa dem mer. men Patric han gillade dem inte heller. så dom ska jag lämna tillbaka :) allt detta fick jag för 1056kr älskar mellandagsrean xD dock va typ mer än helften inte på rea men aja ^^

Just det Sålde nyss ;) så dagen börjar bra. ska sälja en till minst fast två hade vart gött. så man får lite gottigott i slutet på januari ;) - dock ska jag söka lite jobb under tiden. ringa till din el senare och ja lite sånt :)

sen måste jag ringa patric o se hur han mår.

puss på er! <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?