pihiiiii

OJ OJ OJ! som jag har hållt på idag. Halsen svider rösten hesnar men hummöret är på topp för i mon ska jag hem till MAMMA <3 dagen har vart full av kläder. i form av tvätt alltså. så jag har tvättat heeela dagen. inte kul men gött med rena kläder woho! gillar torkrummet o torktummlan i källaren riktiga hjältar måste jag säga. För jädrar va bra och goa kläderna blir av dem :D. jag har bråkat lite med en av de gammla tvättmaskinerna som först vägrade komma igång och sen vägrade den öppna luckan när tvätten va klar ^^ hehe tokigt ! sen så va det ju ett evigt vikande med den där jädra tvätten. jo just det. för övrigt har jag tvättat typ 6 proppfulla tvättar idag. pga att vi inte fått nån tvätttid sen vi flytta in. tack o lov att min tid va 4 timmar lång ^^ o han efter inte kom o tvätta ;) efter allt med tvätten käka jag rester från igår och satte igång med julgranen. efter mycket om o men och krigsår lite här och var står den nu på foten så fint och väntar på att patric ska komma och sätta ljus o en stjärna på den. sen kommer BAMPAPAPAAAA kulorna ^^ <3 nu e det bannemej jul och jag sitter här o käka pepparkakor ^^ jag ska även få ut alla äckliga flyttlådor om vi hittar vårat föråd hahah xD båda har glömt vilket som va vårt och vi har inga saker där xD men jag kikade lite innan o det verkar som att dörrarna har nummer på sig beroende på vilken
lägenhet den tillhör o vi har lägenhet nr 1 :D hihi!

puss o gonatt
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?