Tack gode gud att det är jul

Sitter på jobbet nu. har lunchrast. har varit o köpt julklapp till anton. men ska inte säga vad det är för anton han läser här iblan och så ska ändå hålla mig hahah!! han kan gott va nyfiken ;) det blir bara roligare då :D

sitter fortfarande och klurar på vissa paket men har det mästa klart för mig ^^ en julklapp är jätte jobbig för den måste jag köpa på ikea så det kommer ju ta ett tag! men va fan ÄRE JUL SÅ ÄR DET! :D

nu till det tråkiga.
Vill hem. vill inte va på jobbet har inga kommentarer på varför som jag har ork o tid o lägga. va sjukt ledsen i morse angående detta och aja.. det suger helt enkelt ta mig hem!! nu e kl halv två vilket innebär att det är 3 ½ timma kvar tills vi slutar. tack gode gud för det... älskar patric

det va månförmörkelse idag kl 08:40 men det va mulet så jag missade det. hade vart så grymmt o se men snömålnen va ivägen. här är det snö i gbg men mäst is hemma i ulricehamn där emot är det typ 4 ggr så mycket snö ^^ as ballt. längtar hem o efter julen <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?