jobbigt jobb

Tjaaaa världen!

sitter på jobbet just nu och bara drömmer mig bort till helgen som var och längtar tills jag kommer bort från den här hålan och ska dra till patrics pappa o hans brutta Annelie för lite myspys med farmor Ulla!!!

Jag vill ha ett nytt jobb. Ett jag tycker e kul. men ska kika. finns massa extrajobb. hade vart kul med lite olika jobb så det blir en heltidstjänst. eller kanske inte.. fyyy! jag vill bara här ifrån dock känns som allt är bättre fast jag vet att det inte är sant. men blä! ditter o räknar ner dagarna timmarna tills året e slut då jag kanske kan sluta eller hitta nått nytt..

när jag kommer hem idag ska jag försöka skriva om helgen som helt galen på alla sätt man kan komma på. herre guuud säger jag bara... saknar patric såå såå mycket!!!

nu e kl 3  o det betyder att det är 2 timmar kvar tills jag e här ifrån. det klarar jag HEJJA HEJJJJAAAAA!!!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?