idag och igår xD

Alla har sina upp och ner gångar i livet. Även jag!
Ibland blir det lite för mycket skit som sprider sig runt en och man vet inte riktigt hur man ska hantera det. så alla gånger jag visat mig svag på min blogg tex. ångrar jag på ett sätt. samtidigt som jag inte ångrar det. För jag kommer ha med mig det en lååång tid fram över. jag kommer kunna se tillbaka på de inläggen och läta mig av dem. tänka en extra gång i nästkommande liknande situation.

Nu ska jag svara på malins inlägg: JA vi har massa snö! eller det va mer snö för några dagar sedan. det blev plussgrader och lite regnade bort. men nu e det mysig IS istället -.- hahah! :D har inte du så mycket snö gullet?

I dag är en mycket fin dag och jag är fortfarande inte frisk från min förkyldning. Men jag bryr mig inte så mycket. Jag har ju patric! ;)
Vi hade tänkt att gå en promenad i solen idag. det kanske är vad jag behöver. jag vet inte, men kanske :)
Dagens planer idag är ganska klara: slänga i sig nått o käka. patric o jag drar till skattevärket och ändrar felet i våran adress. sken en promenad. sen hem och ta det lugnt.

Igår kväll försökte jag skriva två gånger om vad gårdagens syselsättnign var. men tydligen så fick jag inte det. För datan hängde sig båda gångerna. så jag gick och la mig tillslut. så vi gör ett nytt försök idag :D

Igår spenderades heeela dagen med Niclas! :D vi drog på ett möte i tylösand som vi planerat ett tag. Vi har en gemensam grej på gång som vi håller på att få igång. Klart man måste gå på möten för att få lite mer kött på benen då ;)
nästa möte är den 16e och då ska patric med :D så detta kan ju inte bli annat än bra!!!

slutligen vill jag säga det jag skulle säga om patric igår!
Han är den bästa killen som jag någonsin skulle kunna träffa som passar mig så bra! finns inget jag skulle vilja uppleva utan honom.. finns bara ALLT som jag vill uppleva med honom! han är den ända för mig. jag älskar dig <3
Kommentarer
Postat av: Kocken

Söt du är mitt hjärta <3

2010-12-13 / 15:56:26
Postat av: terre

Va har ni haft slask o sånt ? vi hade mildväder i lördags och det var enda gången o sen efter det har det snöat o skit så man nära på får ha cyklpoet och snorkeln för att man ska kunna komma utanför dörra ;) haha nää så illa är det väl kanske inte xD

2010-12-13 / 16:55:52
Postat av: Malin

Låter bra elin, alltid bra om man kan lära sig av sig själv :)



Åh,mys!!! vi har ingen snö alls =/

2010-12-15 / 02:58:24

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?