Torsdag! mysväder!

Jag hade faktiskt kunnat va på riktigt dåligt humör idag. Men det är vad man gör det till som faktiskt är det som räknas. Hon som ringde från komet igår. SA att hon skulle ringa tillbaka. Men det gjorde hon aldrig igår och hon ringde inte i morse häller... Men jag är inte arg för det. Eller sur. visst att det var ett jobb i en butik men man va tvungen att sälja inne i den. att springa fram till en person i affären och tvinga på den ett tvabonemang är inget jag vill göra igentligen. men det är bättre än det jag har nu.. så, så sätt är det väldigt jobbigt för jag vill inte gå till mitt jobb i mon eller på måndag.. dock vet jag inte om jag mår bra i mon. Men ändå...
så idag ska jag söka jobb! och förmodligen i mon med.
men just nu ska jag ta en alvedon till och käka lite kräm och knäckebröd.
VÄDREET ÄR SÅÅÅÅÅ fint idag så efter det ska patric och jag ut på en promenad. det ser ut som ett islandskap när solen lyser igenom träden. så vackert! <3 älskar detta området vi flyttat till.

pusselipuss
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?