snart ska jag ut på stan

ingen från vårt kontor jobbade idag. det va bara jag o viktor. vilket va skit gött för nu sitter vi i de andra kontoret som jag personligen gillar mer. Det slår allt när Janne kommer med kommentaren i slutet på dagen "kom igeeen mina soldager! sista anfallet!" xD jag döör! så jävla kul. bara så där mitt ut ifrån ingenstans kommer den kommentaren :D underbar. Eller som Hadi alltid säger i slutet på ett möte: "jag säger som sean banans pappa: Människa Respekt Respekt Människa Dig"

Nu slutar vi snart vilket e svin gött. för vad händer då? elin drar på mellandagsrean o köper billiga SVIN SNYGGA kläder till nyår! för vem vill inte va snygg på nyår liksom WOHOOO!
sen drar jag hem till min älskling det ska bli nice! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?