Seg och sliten på arbetet

Tjaaa!!

igår så ringde patric till mig och sa att han inte behövde jobba denna natten som va. så när jag kom hem hade vi världens myskväll <3 vi titta på film, lagade mat tillsammans.. jah vi gjorde massa saker =) vi la oss i skaplig tild så i morse gick han upp med mig och åt frukost.. det va jätte mysigt det med. för vi hade så mycket tid på oss att vi kunde ligga och titta på tv i nästen 40 minuter innan jag behövde gå... Vad hade jag gjort utan honom?? ingen som vet..

Nu sitter jag på jobbet och känner mig ganska halvrisig. inte sjuk men ändå inte frisk.. jag är jätte trött. jag kan knappt hålla mig vaken. fyyy!! sitter och väntar på att melissa ska sluta prata i telefon så jag kan få sitta och klaga på jobbet med henne. ^^

varken hon eller jag vill jobba kvar. vi vill göra annat. hon vill starta sin egen hårsalong (hon är utblidad frissör) och jag vill helt enkelt inte jobba som säljare. vet inte vad jag vill göra men.. nått annat. vill i alla fall jobba på stena line i sommar. hoppas hoppas jag kan få göra det. och kanske få stanna. där vet jag att jag har velat jobba ända sen jag var liten. både mamma och pappa har jobbat på stena och båda gillade det. så varför ska inte jag gilla det liksom. har till och med pryat där.... känner att jag måste testa nått jag känner att jag tror jag skulle vilja..
Kommentarer
Postat av: Bror

You go girl

2010-12-07 / 10:33:50

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?