epedemi på jobbet xD

Verkar som det verkligen är nått som härgar på jobbet. ALLA är sjuka. det är bara jag Madde och Marcos som är här i dag och jag KOMMER åka hem idag xD Palla va här själv med dem. det kommer pressa sönder mig !!!
plus att jag har huvudvärk och har ont i skinnet så jag vet inte, du vet när man känner sig skuk så det värker i skinnet...?

_________________________________________________________________________

är hemma nu. gick hem från jobbet vid 12. marcos blev sur för att jag sa till honom första rasten att jag inte mådde bra. den andra cheden sa "Ta en alvedon och KÖÖR!!" jätte kul.. mådde fan skit illa och kände mig inte alls bra. ville även inte va på jobbet .fyy!
jag sa till honom att jag mådde illa och varje gång jag pratade med någon i tele så börja jag må illa. när jag va tyst gick det bra. då sa han "då handlar det ju bara om att du har dålig inställning...." mår man dåligt så gör man.. jag åkte i alla fall hem 2 timmar efter. gick och la mig i soffan och bara tog det lugnt. det va gasnak skönt ändå.. nu sitter jag här lite halft panikslagen... hon som ringde angående jobbet. ringde mig innan idag. hon sa att jag var tvungen att bestämma mig idag för att i mon är utbildningen på jobbet. hon fråga om jag ville tänka på det och att hon skulle ringa tillbaka senare idag. MEN DET HAR HON INTE GJORT!!! får fan ont i magen!!! detta jobbet kanske är nått! det kanske är jätte bra och kul... känns som det lätt är mycket bättre än de jobbet jag har idag...
fattar itne att jag har kunnat vantrivas så mycket på jobbet som jag har gjort.. inget av de två jobben jag haft har jag "velat" ha.. första jobbet råkade jag få för att de ringde patric och han sa att jag sökte jobb... detta jobbet jag har nu. sökte jag bland alla 60 jobb jag sökte och när jag sökte det jobbet tänkte jag "jaa ja... får väl va duktig och även söka jobb jag inte vill ha" båda jobben visade sig va bättre än jag trodde... IBÖRJAN!! efter ett tag blev det kattastrof. är man SVIIN grymm på att sälja så kommer ett sånt jobb va underbart. men är man inte det eller inte är så bra som de vill så är det skiit!!! så vad ska jag göra nu?!!!


ska nog sätta mig och kolla lite jobb SOM JAG KAN TÄNKA MIG jobba med =)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?