...

Sitter på jobbet nu. för första dagen på hela veckan mår jag sämre än vad jag gjort både fredag, lördag, söndag, måndag och igår!!
det värsta är att varken viktor eller carolin är här idag. båda är sjuka :( känns lagom perfekt!
Jag har redan jobbat i 2 timmar. och innan vi ens började sälja så kom sveriges utfrågning på mig om huuur jag ska göra för att sälja huuur jag ska göra för att få prata med folk lätt. huuur jag ska tänka när jag pratar med en arg kung HUUUr jag ska göra för att göra avslut HUUUUUUUUR många samtal jag ska göra innan jag har gjort ett avslut och huuur lång tid det i så fall kommer ta innan jag säljer !!! I DONT KNOW AND I DONT CARE!!

och jag har inte sålt detta passet så fy faan för mötet som är om 8 minuter säger jag bara! ta mig här ifrån blä blä blääää!!!!

önska bara att någon kunde ringa mig säga elin här är ditt drömjobb as bra lön kom nu!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?