bebis föds och vi flyttar in

TJAAAAA!!!

idag har jag massa att berätta =D
vill börja med att säga GRATTIS till Catrin och nicklas som äntligen fått sin lilla son. han föddes den 28 agusti :D och han är sååååå söt och såååå fin! jag och patric är så glada så glada så för deras skull!

OCH!!! nu är min och patrics första riktiga natt som sambos stundande! patric sover redan sen länge. han somnade innan fångarna på fortet började i dag. det är typ runt kl 20 det börjar. Men han förtjänade det. han har ju jobbat hela dagen. och dess utom la han sig skit sent igår med. så eftersom han deckade mitt på sängen utan att ha fixat sig eller nått. så fick jag ta av honom kläderna och bädda ner honom under täcket. sen fick han lite panik och skulle helt plötsligt yra upp för att han hade glömt göra lunsh till jobbet i mon. MEEEN bra som man är lyckades jag få honom att somna om och gjorde det åt honom! han blev lite arg på mig idag patric ^^ och jag är inte alls ångerfull eller något även om et jag gjorde var onödigt!! ^^
vi fjanta runt i tvättrummet nere i källaren ^^ o jag nita honom i ansiktet, med flit utan anledning xD
och han HATAR verkligen när han blir slagen i ansiktet. han blev ju skit irriterad och sur o ledsen. men så hemdlysten så det fanns inte. Och jag må vara dum i huvudet eller något. men jag tycker han är så jävla söt när han får den galena blicken och tykna uttrycket när jag gör han arg. jag kunde inte hålla mig. och han va verkligen svin sur. vilket inte är bra. men jag vet inte vad det är med honom. jag älskar allt med honom, han är underbar och han är fan min! min min min min miiiin!

på måndag börjar min första arbetsdag som anstäld på global expansion ´:D kick ass säger jag bara xD; i mon ska patric och jag dra till affären och handla skit till lägenheten och så. sånt som inte finns där xD ska bli skönt.
ne duuu nu är det the osbournes på tv så ska dra mig o sen söööva jämte min man! natti natti <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?