pissdag!

idag är en sån dag som jag bara vill gråta. en svik dag!!!

idag känner jag mig ensam. även om jag har folk omkring mig. känns som det bara är jag. jag vet inte riktigt hur jag ska förklara det. jag vill bara gråta helt enkelt. jag tycer väll synd om mig själv eller nått. jag orkar bara inte mer.
jag stället upp på alla hela hela hela tiden. men jag får knappt något tillbax. nu ska jag käka en macka och sen ska jag städa efter alla! för det förtjänar väll jag! att plocka upp andras skit och se glad ut!

sen ska jag förmodligen laga mat till min bortskämda lillebror som lever i skiten och frågar mig när jag ska städa!
jag bad honom tina upp en macka till mig samtidigt som han tinade upp en macka till sig. men han visste inet om han ville det för att jag va så tyken mot honom igår.....!! jag bad honom plocka upp en pappersbit från golvet. han fatta inte vad jag menade. och jag stod och peka på den sen blev jag sur och nu är jag tyken! tja på det live!!!!
morsan dampar och tänker mer på sig själv och hennes vänner än om jag har möjligheten till o få ett jobb eller inte! jag känner bara att om något ska bli gjort måste jag göra det själv. känner inte riktigt att jag kan lita på någon nu för tiden. det är jätte jobbigt! det är vad som kommer bli så skönt när vi flyttar. jag kommer inte behöva fråga någon mer. jag kan fixa det själv. jag och patric kan fixa allt själva! sen kan alla andra ha sina missbildade liv och leva dem med gott samvete för jag behöver inte lida mer!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?