min patric är den enda som gör allt bra!

Tja på er.

ligger här ensam i min säng igen. det är verkigen inte kul =( saknar min man så fruktansvärt mycket. jag längtar tills vi flyttar ihop och jag aldrig behöver lämna honom mer. han är lugnet i stormen för mig. han är den ända som verkligen kan få saker som inte känns så jätte bra att svalna och kännas okej igen. han får en att tänka "men det är väll inte så farligt!" istället för "åh guuud vad ska jag ta mig till!?"  han vet vad han ska säga, hur han ska titta på mig, hur han ska röra vid mig för att jag ska sluta stressa upp mig, noja mig, må dåligt eller få ongest och bli ledsen.... förr. när jag var liten - då var det mamma som var den där personen som kunde få allt att bli bra, sen va det pappa, sen va det mamma igen. det varierade i perioder. sen kom de verse pojkvänner in i bilden och de gjorde en liten skillnad i hur jag mådde. men ingen har gett så stort intryck som patric. han är min mittpunkt - mitt centrum. jag älsar honom av hela mitt hjärta. Och ja! jag har älskat mina andra pojkvänner med, det har jag. jag önskar att jag kune ändra lite saker från några år tillbaka med vissa men de senaste har vart bra. men Patric. han tar kärlek till en helt annan nivå. vi är rätt för varandra. han är min! jag längtar tills vi flyttar och jag aldrig mer behöver vara borta från honom en längre tid. jag längtar tills jag får kalla honom för min sambo! <3


igår när vi skulle sova. tände han ljus för mig, han vet att jag tycker om det... eftersom vi skulle upp tidigt var vi tvugna att somna fort. vilket var omöjligt för mig. jag var ju nervös för hur intervjun skulle gå. så han la sig tätt tätt intill och krama mig hårt. han berätta om första gången vi sågs och va han kände för mig. hur mysigt han tyckte det va när vi sov över hos varandra för första gången. sen somnade vi. jag älskar min patric! så så såsåsåååå mycket!

_______________________________________________________________________________________

idag var jag på arbetsintervju och det gick jätte bra! jag ska dit på tisdag igen för en till "intervju" eller vad man ska kalla det. praktikdag eller nått. men det är en lång historia och jag är trött så vi tar den i mon eller nått. natti natti folket!

puss på dig Teodor Elin saknar dig! <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?