God dag hjärtat <3

Var hälsad look ;.) hahah!

jo jag vet ju att du kommer kika in på min blogg idag. vill bara att du ska veta att jag saknar dig jobbigt mycket just nu. kan verkligen inte sova alls. saknar dig så det gör ont. men det blir väll bättre i mon antar jag :$
känner mig så fjantig hehe!

ja ja hoppas du får en fin dag hjärtat, har för mig att dina pengar på mobilen kommer ta slut i dag med så om det skulle va något så kan du ju skriva på nätet ELLER RINGA ännu bättre!!! om du ändå ska upp kl 6 så kan du ju väcka mig runt 11 eller nått. för just nu är kl nästan 4 =/

nu ska jag ner och säga till brorsan att sänka musiken för det dånar i heeela huset. sen ska jag krama kudden, se om det blir bättre. så jag kanske kan somna.

natti natt <3  ¨


Ps. de inlägget du vill läsa är de under detta =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?