arbetsintervju i mon! :D

Heeeeeej!!

gissa vem som ska på arbetsintervju i morgooon!!!

ME! :D jag är jätte glad men ändå ganska nervös. jag har aldrig vart på en arbetsintervju förut.
och jag har börjat känna av min allergi igen :O jag vet inte vad det kan vara. det är ju så sent på sesongen, nästan höst. så jag har ingen aning om vad det kan vara =( det gör mig orolig och ledsen. jag tränar ju ingenting på sommaren. jag anstränger mig sällan. jag känner mig jämt som en soffpotatis för att jag inte kan tränka, inte ens lite och jag älskar att träna och¨hålla igång. så om det skulle vara någon ny allergi eller nått mer på det jag redan har så hade det vart förfärligt. det räcker nu :( jag måste fixa mitt vaccin innan nästa sesong börjar. fy =(

patric kommer börja sitt jobb igen på måndag. han kommer även att jobba extra nu på fredag så i mon blir sista gången jag ser honom på typ en vecka igen och det känns så så så sååå jobbigt. längtar tills jag flyttar till lägenheten med honom så jag aldrig behöver vara ifrån honom igen :( fy fan! det låter töntigt men det gör äckligt ont i magen och i hela kroppen när jag vet om att jag behöver lämna honom så länge. han är den jag vill dela mitt liv med. somna och vakna upp brevid 365 dagar om året. jag vill aldrig lämna honom!

nu ska patric o jag hämta anton i stan och sen ska vi se film. efter det sova och sen dra upp jätte tidigt i mon för o åka till gbg för intervju och fika med hans farmor.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?