Apartment guard

Tja!
det va ett tag sen jag skrev något nu. Anledningen till att det blev så är inte svårare än att det har varit mycket att göra på sista tiden. Den arbetsintervjun jag var på (som jag skulle berätta om senare. Som heller aldrig kommer bli av, för jag orkar inte.) visade sig ha gjort en succé. Tisdagen där på fick jag komma på en heldag där. Kort och gott fick jag kolla själv om det skulle vara ett jobb jag skulle kunna klara av. I slutet av dagen fick jag göra ett litet prov med frågor på vad jag lärt mig under dagen. tydligen gick provet bra och de ringde dagen efter och erbjöd mig en plats! så nu är jag inte arbetssökande längre! nu är jag blivande säljare för Global Expansion som säljer fast telefoni och bredband för tele2 hahah! galet vad saker kan gå från att vara på ett sätt till ett annat på så kort tid. ^^

Nu i veckan ska jag och patric äntligen skriva kontraktet med Maggan så att vi kan flytta in i hennes lägenhet någon gång! Fast patic och jag håller ändå på att söka andra lägenheter eftersom denna med maggan bara är ett andra hands kontrakt. man vill ju ha ett ställe som man känner är ens eget helt och hållet!

just nu sitter jag i Thomas o Annelies lägenhet på Heden och gör inte så mycket mer än att kollar på TV. Patric jobbar kväll denna veckan så han kommer komma hem kl 04 varje dag typ. inte jätte Roligt kanske, men det är pengar in i plånboken och det är aldrig fel. Så här ska vi vara hela veckan! Bara jag får vara där patric är så är jag nöjd. vill fasen inte vara någon annan stans. att sitta hemma i sketena timmele och räkna timmarna och dagarna tills han slutar sin jobbvecka och kommer till mig är verkligen inte roligt;
 En annan nyhet som är väldigt rolig är att Patric sa till mig här om dagen att han alltid velat bli brandman. Jag blev så glad när han sa det! att han hade tyckte att det va ett yrke som han hade gillat. Vi satt och bollade lite idér om det och nu har han kollat upp vad som krävs för att få börja plugga till det. han har allt som behövs FÖRUTOM körkort. så nu fick han ännu en klapp i ryggen för att klara körkortet och så klart blev han ännu mer sugen på att plugga till brandman. Jag gillar verkligen att han har drömmar och vissioner och jag tvivlar inte en sekund på att han inte skulle klara det. Tror det kommer falla naturligt för patric allt som krävs för att bli det. Han har verkligen alla kvaliter för att bli det; 
 i morgon ska jag till GE för att lämna mitt bank nr och få en utbildning på 2 timmar om arbetet. det ska både bli pirrigt och spännande om jag ska vara ärlig.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?