mamma fyllde år

Tja!
Sitter i skolan med svidande ögon denna underbart vackra klarblåa onsdagen <3
på torsdag kommer Rosberg till mig. Det ska bli riktigt kul hihi ^^
 Per har sagt till mig och Leffler att vi ska göra ljudefekterna till vår radio teater. BRA det går. ingen är här. leffler har typ dratt.. jag pallar inte göra något nu så jag göra det hemma istället xD
på tisdag har jag historia prov =S fick reda på det igår. jag hade ingen aning. så nu är det panik med det också. SVIN jobbigt.
Projektarbete, svenska nationella, historia prov, livskunskapsuppsatts. vad har jag glömt. examensfilm och trailern =/ FY FY FY FY!!! blir nog till att plugga innan Rosberg kommer =(

Mamma fyllde år igår. vi skulle käkat tårta men det han vi inte med så vi får käka den idag istället ^^
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?